20 października 2015

Ostatni dzień Finału

Yike (Tony) Yang. Co mnie zaskoczyło? Dojrzałość... ten chłopak ma 16 lat, a grał  ogromnym spokojem... świetny występ, ale jednak nie widzę go w pierwszej trójce.  

Kończymy... co wiemy po przesłuchaniach?
Jak dla mnie wszystko rozegra się między kilkoma nazwiskami Liu, Cho, Richard- Hamelin, Shishkin, Nehring... 

W rzeczywistości na ten dzień najbardziej czekałem... Dwóch znakomitych pianistów, i dwa absolutnie znakomite wykonania. Metafizyczne...

Hamelin zagrał pięknie, ale to Shishkin jest moim faworytem... 


O ile Charles Richard- Hamelin mnie oczarował, to Dmitry Shishkin mnie zaczarował. Dawno tak emocjonalnie nie przeżyłem konkretnego wykonania. Ogromna, niebywała wręcz kultura dźwięku, rzadko spotykana muzykalność...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz