5 lipca 2016

10 książek na lato #1

 

Jak długo zbierałem się do tego wpisu nie będę pisał bo widać najlepiej ile minęło od mojego ostatniego tekstu. Generalnie korzystałem z wolnego czasu na tyle ile tylko mogłem, a i tak brakowało mi zawsze kilku dobrych godzin w ciągu dnia. Ale że mamy wakacje to udało mi się wygospodarować kilka minut na napisanie paru tekstów o książkach i płytach, które właśnie w wakacje mogą nam towarzyszyć… zaczynamy więc nieco sentymentalnie powrotem do EURO…

wpis powstał we współpracy ze sklepem empik.com

To książka, którą wybrałem sobie z czystej ciekawości, ale wydaje mi się fajnym prezentem dla młodszych czytelników, zafascynowanych piłką nożną… Choć szczerze mówiąc nigdy techniczną potęgą (w takim sensie jak kiedyś Brazylia, dziś może Argentyna głównie biorąc pod uwagę Messiego) w futbolu nie byliśmy i raczej nie będziemy, nie przeszkodziło to jednak autorom książki wybrać kilka zagrań charakterystycznych dla naszych zawodników. Tomasz Bocheński i Tomasz Borkowski stworzyli książkę, która powinna się spodobać młodym adeptom sztuki piłkarskiej… może na fali popularności reprezentacji Adama Nawałki wychowamy sobie kilku piłkarzy na miarę Lewandowskiego... każdy pomysł przybliżający do sukcesu jest dobry... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz