11 października 2014

Cyrk na kółkach, przed meczem Polska Niemcy


Zachowanie Telewizji Polskiej i promowanie specjalnego wydania magazynu 4-4-2 po meczu Polska Niemcy jest nie tylko śmieszne, ale i najzwyczajniej w świecie żałosne.
To trochę tak, jakby pisać post o płycie, której okładkę oglądam w sklepie, ale której też za cholerę nie mogę kupić.
I nie przypominam sobie, żeby Polsat robił specjalne studio po meczu transmitowanym przez TVP1. Bo i po co? 
No nic. Ale ja w sumie nie o tym chciałem pisać. Zastanawiam się na ile polscy piłkarze są w stanie utrzeć nosa Niemcom... i sprawić sensację. Z jednej strony sukcesem byłby remis. Byle nie bezbramkowy i polegającym na półtoragodzinnej obronie Częstochowy. Z drugiej strony, jak nie teraz to kiedy? W sumie, to jestem sportowym realistą. Zakładając się z kuzynem o to, że moim zdaniem Polska nie wyjdzie z grupy na Euro 2012 nie byłem maruderem, ale realistycznie patrzyłem na Polską piłkę.

Dziś jednak jest już nieco inaczej i inna aura towarzyszy polskim sportowcom (złoto siatkarzy). Poza tym wyniki są w miarę przyzwoite vide dobrze- i piszę to jako poznaniak z ciężkim sercem, bo mój rodzimy Kolejorz grał w europie bardzo mizernie... Legia prezentowała się w Lidze Mistrzow i tylko personalne frajerstwo sprawiło, że nie udało się jej przejść do fazy grupowej, więc w sumie nie jest tak źle. No, ale co można napisać na kilka godzin przed pierwszym gwizdkiem? Polacy wygrają. Serio... I to po dobrym meczu. Choć w sumie też każdy- byle nie bezbramkowy- remis mnie zadowoli.

 Zdjęcia pobrałem z http://m.stadionnarodowy.org.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz