10 sierpnia 2016

10 książek na lato #3 Alkaliczny detoks


Bardzo długo ta książka leżała na mojej półce, bo tak szczerze mówiąc książki z dietami były dla mnie stratą czasu. Pewnie dlatego, że do tej pory najdłuższa dieta, podczas której rzeczywiście zdrowo się odżywiałem trwała 6 tygodni. Po niej wróciłem do starych zwyczajów i nadrobiłem to, co zrzuciłem. Znane?

Wpis powstał we współpracy ze sklepem empik.com

Jeżeli masz to samo, to znak, że musisz sięgnąć po Alkaliczny Detoks Beaty Sokołowskiej.
To zaledwie dwa tygodnie, podczas których bardzo wyraźnie odczujecie zmianę, dlatego naprawdę warto podjąć wyzwanie.

Ja potraktowałem tą książkę, bardziej jako zbiór fajnych i kreatywnych przepisów, które pozwalają nieco zmienić swoje nawyki żywieniowe. Tylko tyle i aż tyle.
Szczerze mówiąc, jeszcze nie ogarnąłem większości przepisów, bo generalnie raczej traktuję tą książkę jako zbiór zdrowych przepisów, niż jako przygotowanie do detoksu, bo chyba jeszcze nie jestem gotowy, na tak drastyczne ograniczenia ;-)

Do tej pory traktowałem te książki jako ciekawostkę, którą można przejrzeć i odłożyć na półkę. Teraz widzę, że te książki to zdecydowanie coś więcej. To książki, które mogą zmieniać nie tylko zwyczaje żywieniowe, ale też całe życie. Bo detoks to nie tylko dieta, ale drastyczne oczyszczenie organizmu…

Pytanie, jak Ty potraktujesz tą książkę… 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz