17 sierpnia 2016

10 książek na lato #5 Męskie pół świata


Trochę dziwaczna to książka. Pewnie przez to, że nigdy po takie nie sięgałem, ale szczerze mówiąc, po czasie przekonałem się do niej. Szukałem przecież książki lekkiej, którą da się połknąć dość szybko. Poszło wybitnie szybko, bo propozycje utrzymane w formie dość swobodnej rozmowy czyta się rzeczywiście błyskawicznie.

Wpis powstał we współpracy z empik.com

Ejchelberger i Jastrun ucięli więc sobie pogawędkę ogólnie rzecz biorąc o kobietach.  Bez jakichś intelektualnych wygibasów w formie dość swobodnej. Mam jednak pewien problem z tą książką. Nie do końca odnajduję się w tej rozmowie. Nie do końca jasny jest też dla mnie adresat. W pewnych momentach czułem, że to książka typowo kobieca. W innym znów, że jednak może bardziej męska. Dylemat w sumie pozostał, ale i tak książkę warto przeczytać. Generalnie rozmowy toczą się dookoła ról męskich i żeńskich, zacierania czy może przenikania się różnić między kobietą a mężczyzną. Zahaczając też o tematykę wzajemnych relacji. 

Plusem jest pewne przełamanie rozmówców i zaproszenie do rozmowy Paulo Coelho, który dał się szczerze mówiąc przyłapać w dość zaskakującej tematyce, ale tego już nie będę zdradzał… mnie osobiście zaskoczył, ale też powiedział kilka rzeczy, które warto przemyśleć i wziąć do siebie…


Książka łatwa i przyjemna… a przecież o to chodziło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz