31 stycznia 2016

Interesujesz się inwestycjami? To mam coś dla ciebie!

Mam coś nowego.


Stwierdziłem, że nie ma większego sensu pisać o finansach na tym blogu. Książki to jedno i one będą się pojawiać, ale teksty dotyczące jakiejkolwiek formy finansów mogłyby się zwyczajnie nieprzyjąć. Dlatego pojawił się pomysł... Muzyk w Banku ma być miejscem, gdzie pojawią się wpisy nie tylko o finansach, ale też miejscem edukacyjnym. Widzisz, jeszcze niedawno, niespecjalnie interesowałem się bankowością inwestycyjną ale pojawił się moment w życiu, w którym zainteresować się musiałem, i bardzo mi z tym dobrze. Ale też zauważyłem jak mała jest taka nazywając to ogólnie świadomość Polaków o możliwościach zainwestowania swojego kapitału. Dlatego właśnie chciałem pokazać jak ja zdobywałem informacje na temat inwestycji, ale też podać na tacy najważniejsze informacje o instrumentach, w które możemy kapitał ulokować.

Dlatego zapraszam

muzykwbanku.blogspot.com





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz