14 maja 2012

kilka ciekawostek... merlin

Buszując w weekend po stronach wytwórni i sklepów znów udało mi sie znaleść kilka ciekawostek...



Merlin.pl proponuje kilka płyt, mających szansę stać się bezsprzecznie wydarzeniami:

Discoveries - Gustavo Dudamel

Parę dni temu- w opublikowanym poście pisałem o winylowym wydawnictwie s symfonią Mendelssohna... a teraz Dudamel w wersji The best of... różne można mieć zdanie na temat tego typu wydawnictw... ale jak dla mnie Dudamela warto mieć w każdym wydaniu...


Duende - Avishai Cohen

Cohena znam z wcześniejszych nagrań, m.in: Aurora i Lyla i to właśnie pozwala mi strzelać w ciemno, że płyta będzie wydarzeniem...

Here We Go Again: Celebrating The Genius Of Ray Charles - Wynton

W kontekście niedługo ukazującej się płyty Nelsona, szukając innych nagrań trafiłem na płytę, która wydaje mi się zdecydowanie bardziej godna polecenia niż nowa.... Nelson, Marsalis i Jones a do tego  Celebrating the Genius of Ray Charles... dla mnie obowaizkowa pozycja


Zwykły cud [Reedycja] - Mietek Szcześniak

Po zachwycie jaką wywołała ostatnia anglojęzyczna płyta... jest to dla mnie płyta, którą powraca stary dobry- Mietek... myślę, że to dobra propozycja na romantyczny wieczór


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz