16 lipca 2014

miko-only-good-music zmienia się na dookolakultury

Zawsze lubiłem hasło "zmieniamy się dla Ciebie". Śmierdziało mi to co prawda tandetnym chwytem reklamowym, ale jednak podobało mi się! Bo dawało pozornie względną świadomość, że jestem dla konkretnej firmy ważny. Dziś jednak to Ty jesteś dla mnie ważny, gdyż zmieniam się właśnie dla Ciebie ;-)
no i nie jest to żaden chwyt. Po prostu jest mi z tym dobrze!


Przywiązałem się do poprzedniej nazwy. Początkowo miała dawać obraz tego, co pojawia się na blogu. Z czasem jednak zaczęliśmy blog nieco modyfikować. Okazało się, że muzyka jest czasem tylko pretekstem. Kultura daje większe możliwości. Nie ogranicza, a w zamian daje całkiem spore możliwości. Ale ja nie o tym. Mam dla Ciebie propozycję... całkiem  przyjemną. Kończąc przesyłam Tobie coś, co ja odkryłem już dawno. Dla mnie to mistrzostwo świata... zachęcam do sięgnięcie po każdy live jaki tylko wpadnie w Twoje ręce. Ta energia zabija ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz