31 sierpnia 2012

Nowości, nowości

Dziś w nowościach płyty z całą pewnością ciekawe, ale i nieco zaskakujące:

On The Dancefloor - Enrico Rava
 
Płyta ta jest bez wątpienia największym z zaskoczeń. Rava- trębacz wyjątkowy, nietuzinkowy (zwłaszcza cenię sobie genialną płytę ze Stefano Bollanim)... tytuł już sam w sobie budzi pewne konotacje, ale powiem szczerze, nie spodziewałem się, iż Rava zabierze się za... Michaela Jacksona... ale biorąc pod uwagę dość duży skład, może być na prawdę ciekawie... choć musimy na płytę trochę jszcze poczekać...

 
Clifford Brown & Sonny Rollins - Jazz Ballads - Sonny Rollins, C
 
Do wyboru tej płyty, skłonił mnie pewien sentyment do Clifforda. Trębacza, który zdecydowanie umarł za młodo... uważam, iż nie można być fanem jazzu bez znajomości Clifforda.
 



Louis Armstrong & Jack Teagarden - Jazz Ballads - Jack Teagarden


 

 
Louis... to znów sentyment, tym bardziej, kiedy odkryłem i odkurzyłem adapter, i "przeprosiłem się" z domowymi winylami. Armstrong brzmiał tam wyjątkowo, tak więc w nieco zmasterowanej wersji będzie brzmiał dobrze, choć... co winyl, to... winyl.
 
 
The All Baroque [Box 50CD]
 
 
 
i na koniec... taki "mały barokowy potworek". Box (50 CD), czyli od Montevediego do nieśmiertelnego Jana Sebastiana. Box nie jest tani- ponad 400 złotych ale dla fanów muzyki barokowej, myślę iż jest to cena do przełknięcia... tym bardziej, iż wykonania są w większości genialne...
M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz