28 czerwca 2012

Merlin.pl i klasyczne nowości

Kolejnych kilka nowości, to propozycje, których liczba interpretacji może przyprawić o zawrót głowy, jednak starałem się wybrać najlepsze... zwłaszcza polecam ostatnią płytę- Mussorgsky wedlug Nobuyuki Tsuji'ego zachwyci... jestem pewien, że zachwyci nawet wybrednych słuchaczy.



Beethoven: Symphony 3 Eroica - Gustavo Dudamel

Tego dyrygenta nie trzeba nikomu przedstawiać- podobnie jak orkiestry, którą dyryguje na nagraniu. Nie tak dawno znalazł "sposób" na Mahlera... jestem przekonany, że na Beethovena również


Live At The Lugano Festival 2011 - Martha Argerich

Festiwal w Lugano, jest corocznym świętem muzyki... warto zatem posłuchać...

Maurice Andre: A Portrait - Maurice Andre

Można spierać się, czy Jego interpretacje są poprawne "historycznie", ale, to jakim operuje brzmieniem na trąbce piccolo, jest absolutnym fenomenem. obowiążkowa pozycja dla wszystkich

Beethoven For All - Daniel Barenboim

Kolejny Beethoven... no tak. To taka płyta "wizytówka" Barenboima... warto po nią sięgnąć, chociażby po to by usłyszeć jaki jest Jego pomysł na te dzieła.

Complete Recordings 2000-2009 - Lang Lang

Lang Laga doceniłem dopiero po nagraniu Koncertów Fortepianowych Chopina. Wydawnicwto dokumentujące nagrania z lat 2000- 2009 to albumy, które mogą zachwycić... bardzo dobre wykonania

Pictures of An Exhibition - Nobuyuki Tsujii

A to mój "faworyt". Pisałęm nie tak dawno o koncercie, jaki odbył się w Filharmonii Poznańskiej, po którym wyszedłem oczarowany techniką i wyczuciem jakie zaprezentował młody pianista... płyta z całą pewnością otworzy uszy wszystkim, tym, którzy mówią iż pianiści z Japonii nie mają muzycznego wyczucia... obowiązkowa pozycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz