6 czerwca 2012

Parę nowości z merlina

Witam... trochę spokoju na uczelni pozwoliło mi na małe buszowanie po stronie merlina... oto, co znalazłem....



                             Beethoven: Symphonies Nos. 1, 2 & 3 - Christian Thielemann      Beethoven: Symphonies Nos. 4, 5 & 6 - Christian Thielemann      Beethoven: Symphonies Nos. 7, 8 & 9 - Christian Thielemann

Pamiętam, pamiętam.... napisałem całkiem niedawno, że kolejny Beethovan. Ale dla kogoś, kto zaczyna zbierać dopiero płyty, myślę, że jest to wydawnictwo godne uwagi

 Impressions [Polska cena] - Chris Botti

Niektórzy trochę marudzą... czy Botti to jazz, czy pop? Może jego wersje standardów są, czasem przesłodzone, ale jakim Botti gra dźwiękiem... dla mnie jest to jedna z pozycji, które warto mieć, i którą zapewne kupię...

Unity Band - Pat Metheny

Pat... co by tu więcej dodać... raz, że sam Pat, dwa obok niego na płycie Chris Potter i Antonio Sanchez...obowiązkowa propozycja...

Boys Don't Cry - Rumer

To jest propozycja Ani. Poprzednią płytą się zachwyciłam... i za tą kryją się duże nadzieje... nie ma takich płyt i wokalistek dużo a w zasiadzie jest jedna, jedyna- Rumer... warto się zainteresować...
Ze sceny [Box 20CD] - Jacek Kaczmarski

Płyta sentymantalna... Jacka Kaczmarskiego znam dzięki mojemu Tacie, który słucha z resztą do dziś Kaczmarskiego, ale co ciekawe... za każdym razem, kiedy słucham słów przechodzą ciarki... warto, aby młodzież poznała realia... nie ma lepszego źródła (no może równorzędnym okazuje się Przemysław Gintrowski)... polecam...

North Sea Jazz Festival 2011


North Sea Jazz Festival 2012
Dwie płyty będące swoistymi "muzycznymi przewodnikami"... dla fanów dobrego jazzu obowiązkowe...
AiM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz